Nyitólap: Kiáltvány
Korábbi nyitólap: A szabadság megújult eszméje
Alapul szolgáló írások
Legújabb írások
A Mérnök újságban megjelent írások
Korábbi írások
Kéziratban maradt írások
Egyéb, a témához kapcsolódó írások

 

 

Alapul szolgáló írások :

Mire jó a metró?Rakéta regényújság 91. 02. 05.

Csak metrót és lágymányosi hidat ne!  Beszélő 91. 10. 12.

A közpénzi tervezések és kutatások nyilvánossága.  Kézirat 1991 november

Közlekedéshálózat és tervezés  Pécsi Műszaki Szemle 91. 12. 18.

Szegénység és közlekedéshálózati centralizációBeszélő 92. 02. 29.

Fejlődés vagy sodródás  Lélegzet 1992 május-június

Szabad a gazdatudat   HVG 92. 07. 18.

Miért épül a Lágymányosi híd?  Beszélő 94. 12. 22.

Hogyan történhetett ez meg velünk?  Érted vagyok 95. 12. 31.

Szemben a metróépítésselLiget 1997/8

Valóban Budapest tartja el? Magyar Nemzet 1999.05.19.

Mi lesz a csepeli HÉV-vel? Népszabadság 99.11.16.

Az a kérdés, mi a valódi szándék  Falu Város Régió 2001.07.

Budapest és az ország  Falu Város Régió 2003.02.

 Legújabb írások:

Nyílt levél a BKK-nak

A globális tőke egyetlen gyenge pontja
Kapu 2009./2.sz.

Új értéket csak Budapesttől való függetlenítéssel hozhatunk létre (2009.10.19.)

Új értékek a fővárostól függetlenül Magyar Hirlap (2009.09.11.)

Centrum nélkül Demokrata 2009. szeptember 16.

Közlekedj okosan – haszonnal Magyar Hirlap (2009.11.10)

A globális tőke demokráciája Magyar Hirlap (2010.01.26)

A szeretet nem hoz profitot (Érted Vagyok 2010. október 31.)

A forint és a közlekedéshálózati centralizáció (Kapu 2012./1.sz.)

Piacisten (Érted Vagyok 2012. ápr.)

Kiáltvány - A közlekedéshálózati centralizáció drasztikusan befolyásolja a fejlődést, alakítja a történelmet (Kapu 2015./11-12.sz.)

 Kéziratban maradt írások: 

Ki veszít? (2000.03.08.)

A világ mozgás (1999.04.01.)

Növekedés helyett szabadság (1999.01.07.) 

Ne adja az Isten... (2012.11.23.) 

 A Mérnök Újságban megjelent írások:

Néhány szó a metróépítésről  (2003.május)

Centralizáció – kizsákmányolás (2007.március)

Hálózat nélkül nincs közlekedés (2007. szeptember)

A terv és a valóság (2007.október)

„Teljes gőzzel” épül a 4-es metró. De miért? (2008.január)

A legitimitási kérdés és nemzeti sorsunk

A terv és a valóság (teljes szöveg)

 Korábbi írások :

Bibliográfia

 Egyéb, a témához kapcsolódó írások:

Fleischer Tamás: A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai