Nyitólap: Kiáltvány
Korábbi nyitólap: A szabadság megújult eszméje
Alapul szolgáló írások
Legújabb írások
A Mérnök újságban megjelent írások
Korábbi írások
Kéziratban maradt írások
Egyéb, a témához kapcsolódó írások
Mire jó a metró?Rakéta
regényújság 91. 02. 05.
Csak metrót és
lágymányosi hidat ne! Beszélő 91. 10. 12.
A közpénzi tervezések és
kutatások nyilvánossága. Kézirat 1991 november
Közlekedéshálózat és
tervezés Pécsi Műszaki Szemle 91. 12. 18.
Szegénység és
közlekedéshálózati centralizációBeszélő 92. 02. 29.
Fejlődés vagy
sodródás Lélegzet 1992 május-június
Szabad a gazdatudat
HVG 92. 07. 18.
Miért épül a Lágymányosi
híd? Beszélő 94. 12. 22.
Hogyan történhetett ez meg
velünk? Érted vagyok 95. 12. 31.
Szemben a metróépítésselLiget
1997/8
Valóban Budapest tartja
el? Magyar Nemzet 1999.05.19.
Mi lesz a csepeli HÉV-vel?
Népszabadság 99.11.16.
Az a kérdés, mi a valódi
szándék Falu Város Régió 2001.07.
Budapest és az
ország Falu Város Régió 2003.02.
A globális tőke egyetlen gyenge pontja
Kapu 2009./2.sz.
Új értéket
csak Budapesttől való függetlenítéssel hozhatunk létre (2009.10.19.)
Új értékek a fővárostól függetlenül Magyar Hirlap
(2009.09.11.)
Centrum
nélkül Demokrata 2009. szeptember 16.
Közlekedj okosan – haszonnal Magyar Hirlap (2009.11.10)
A globális tőke demokráciája Magyar Hirlap (2010.01.26)
A szeretet nem hoz profitot (Érted Vagyok 2010. október 31.)
A forint és a közlekedéshálózati centralizáció
(Kapu 2012./1.sz.)
Piacisten (Érted Vagyok 2012.
ápr.)
Növekedés helyett
szabadság (1999.01.07.)
Ne adja az Isten... (2012.11.23.)
A Mérnök Újságban megjelent írások:
Néhány
szó a metróépítésről (2003.május)
Centralizáció – kizsákmányolás
(2007.március)
Hálózat nélkül nincs közlekedés
(2007. szeptember)
A terv és a valóság (2007.október)
„Teljes gőzzel” épül a 4-es metró. De miért?
(2008.január)
A legitimitási kérdés és nemzeti sorsunk
A
terv és a valóság (teljes szöveg)
Egyéb, a témához kapcsolódó írások:
Fleischer Tamás: A hagyományos közlekedéstervezés mítoszai